Het logo van Steady Sport

intakeformulier

Ok, ga er even goed voor zitten.
Je staat op het punt om het intake formulier in te gaan vullen.

Er wordt een hoop informatie gevraagd. Sommige vragen zijn verplicht, sommige niet.
Maar we willen je echt vragen om zo veel mogelijk in te vullen. Hoe meer we over je weten, hoe beter je kan worden geholpen. En wees niet bang: je gegevens worden echt niet gedeeld, dus je privacy wordt maximaal bewaakt. Het kost je ongeveer 10 tot 15 minuten om het formulier in te vullen. Vul het formulier in één keer in, je kunt niet tussendoor opslaan.
 
Nadat je het intakeformulier hebt ingevuld krijg je nog een bevestiging in je e-mail.
We gaan zo snel mogelijk aan de slag om voor jou een plan uit te werken en nemen vervolgens contact met je op.

Algemene gegevens
Adres
Factuuradres (indien afwijkend)

Relationele status
Single
Getrouwd
Samenwonend
Vaste relatie (niet samenwonend)
Heb je kinderen?
Wat is jouw...
Hoe ben je bij ons terecht gekomen?*
Training en coaching
Omschrijf kort en bondig welk doel je wilt behalen middels dit trainingstraject*:
Op een schaal van 1-10: hoe belangrijk is dit doel voor je?*

Wat is je geschatte vetpercentage op basis van de bovenstaande afbeelding?*
Gebruik je medicatie? Zo ja, omschrijf welke en waarvoor.*
Zijn er blessures, pijntjes, of beperkingen zo ja, welke?*
Wat doe je in het dagelijks leven qua beroep of school?*
Hoeveel uren & dagen per week?
Omschrijf je activiteitenpatroon buiten sporten om.
Fiets je veel naar werk/studie, loop je veel, ben je fysiek actief naast training, etc.?*
Kies het activiteitenpatroon dat het meeste bij jou past.
Omschrijf je stress gehalte, op een schaal van 1-10
1 is geen stress, 10 is niveau burnout. Ervaar je dagelijks veel stress in jouw ogen? Waarom wel/niet?
Hoe is je slaappatroon?
Hoeveel uur haal je gemiddeld per nacht, en slaap je over het algemeen goed of niet?
Wat is het meest van toepassing op jouw slaapritme?
Heb je moeite met ontspannen? Wat doe je om te ontspannen?
Word je uitgerust wakker? Zo nee, waarom denk je?
Hoe ziet het uur voordat je gaat slapen er uit?
Hoe vaak per week kun je en ben je bereid om te trainen? En hoe lang mogen deze sessies maximaal duren?*
Waar train je?*
Beoefen je naast fitness/krachttraining ook nog andere sporten?
Zo ja, omschrijf deze zo nauwkeurig mogelijk (type sport, hoe vaak per week, hoe lang de sessies duren, etc.)
Op welke tijdstippen van de dag train/sport je normaliter?*
Noem ook de variaties (bv. weekenden t.o.v. van doordeweeks). En welke tijdstippen kan of wil je niet trainen.
Welke lichaamsdelen vind je belangrijk en minder belangrijk om te trainen en waarom?
Heb je een specifieke oefening die je absoluut NIET kunt of wilt doen? Waarom niet?
Heb je een specifieke oefening die je absoluut WEL in je programma wilt hebben? Waarom?
Vink aan welk materiaal/apparaten je ter beschikking hebt*:
Klik op de tekst 'foto' voor een voorbeeld.
foto
foto
foto
foto
foto
foto
foto
foto
foto
foto
foto
foto
foto
foto
foto
foto
foto
foto
foto
foto
foto
foto
foto
foto
foto
foto
foto
foto
foto
foto
Welke spullen heb je om thuis te trainen?
Bijvoorbeeld een TRX, weerstandsbanden, dumbbells, kettlebell, matje, etc.
Omschrijf je huidige/vorige krachttrainingsprogramma zo compleet mogelijk
Voeding
Wat voor aanpak wil je met je voeding volgen?*
Heb je voeding gerelateerde allergieën of intoleranties?*
Zijn deze geconstateerd door een medische specialist? Zo ja, door wie?
Heb je ooit eerder een voedingsadvies opgevolgd? Zo ja, omschrijf je ervaring ermee en wat je wel/niet prettig vond (benoem specifieke diëten).*
Heb je in de ochtend 'echt' behoefte aan een ontbijt? Of kan je voor je gevoel deze prima overslaan?
Wat denk je zelf dat je zou moeten veranderen om je voedingspatroon te verbeteren voor je doelstelling?
Wat zijn je favoriete voedingsmiddelen waarvan je denkt dat ze goed voor je zijn?
Wat zijn je favoriete voedingsmiddelen waarvan je denkt dat ze niet goed voor je zijn?
Wat lust je absoluut niet?
Eet je voor je gevoel veel fruit en groenten?
Houd je liever van grote maaltijden eten, of juist van kleinere maaltijden verspreid over de dag?
Ben je een ‘snack’ type?
Bereid je je maaltijden zelf of ben je afhankelijk van anderen (gezin oid)?
Omschrijf je 'uit eten' gaan gedrag. Ga je regelmatig uit eten? Zo ja, hoe vaak?
Omschrijf je 'alcoholgedrag'. Drink je alcohol? Zo ja, welke soorten, hoe vaak, en hoe veel?
Hoeveel koffie drink je per dag?
Een energy drink staat gelijk aan één (grote) kop koffie.
Heb je een keukenweegschaaltje thuis?
Ben je bereid met een Food Tracking App te werken en minimaal 4 weken lang je eiwitten, vetten, koolhydraten en totale calorieën bij te houden voor optimaal resultaat?*
Dit houdt in dat je alles wat je eet/drinkt goed gaat bijhouden in een smartphone applicatie (of op de computer).
Omschrijf je doordeweekse dag zo nauwkeurig mogelijk.
Punten die je mee kunt nemen: Hoe vroeg sta je op, wanneer ga je naar werk/school, wanneer zijn je pauzes, om welke tijden eet je en wat eet je dan in het algemeen, wanneer ga je naar bed, waar heb je honger, etc?
Hoe verschilt het weekend van je doordeweekse dag?
Hoeveel tijd neem je per dag voor jezelf?
Gebruik je supplementen? Zo ja, welke, waarom, en in welke dosering?*
Heb je een weegschaal om jezelf dagelijks te wegen?*
Werken met een gemiddeld weekgewicht is het meest optimaal om lichaamscompositie bij te houden.
Heb je een huidplooimeter?
Werken met plooimetingen, samen met je gewicht is het meest optimaal om lichaamscompositie bij te houden.
Gebruik je recreatief drugs? Zo ja, hoevaak en in welke doseringen?
Hoe zwaar woog je voordat je begon met training, en wat was je lengte toen?
Ben je bereid om foto van jezelf in ondergoed op te sturen? Dit wordt gebruikt om je vetpercentage in te schatten en om je progressie te meten.*
Zorg voor een omgeving met goede belichting: idealiter kan je in de toekomst de progressie foto’s op deze locatie blijven maken. Let op: we gebruiken deze foto's nooit ergens zonder je expliciete toestemming. We gebruiken ze om je genetische potentie en vetpercentage in te schatten. Natuurlijk mag dit onherkenbaar.
Ben je bereid 100% gemotiveerd aan de slag te gaan met het advies?*


Je bent aan het einde gekomen van het formulier. Bedankt voor het invullen! Bij vragen, neem contact op met info@steadysport.nl of stuur een bericht via WhatsApp. Je ontvangt, na afronding van het aanmeld proces, alle bestanden en informatie. Verstuur het formulier hieronder. Je krijgt zelf ook een versie in je mailbox.

privacyverklaring enalgemene voorwaarden

Versturen